Summa sidvisningar

tisdag 11 mars 2014

Bebismyst lite på kvällen

Ikväll hade vi trevligt besök av Linnéa, Andreas och deras lilla Oliver.
Andreas och Robert lärde känna varandra när dom tog buss och lastbilskörkort.
Dom är så himla enkla och trevliga människor.
Lilla Oliver är född nästan två månader för tidigt. Han gillar närhet och att bli buren. Han blev lite kinkig så då var jag snabb att erbjuda mig att ta honom.
Vi gick omkring runt, runt och Fabian åkte hack i häl bakom mig.
Trodde nog att jag lekte med honom :)
Oliver somnade i min famn och sov en stund på mitt bröst när jag satt i fåtöljen med honom.
Fabian visade ett uns av avundsjuka för första gången idag.
Han har föresten sträckt ut armarna mot mig tre gånger nu när han varit hos Robert och velat till mig.
Det har han aldrig gjort förut. Älskar framsteg!
Robert har varit lite man och borrat upp en hylla i sovrummet med hilti också, ett framsteg det med!
Imorgon ska vi till Elin och Line och leka. Då får vi träffa lillasyster Leah för första gången och mysa lite bebis igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar