Summa sidvisningar

fredag 21 mars 2014

Underbara Fabian

Är helt fast i mobbnings programmet Farmen.
Hur kan man fastna i något sånt? Blir ju bara arg när jag tittar ändå.
Vi satte oss i soffan och Fabian lutade sig tillbaka och lade benen i kors.
Skönt att det bara är ett avsnitt kvar sen är det slut.

Idag skulle jag ha varit hos sjukgymnasten kl 11. Fick lov att ringa och avboka tiden.
Har mensvärk från helvetet!
Det blir tamejtusan bara värre för varje gång. Blöder floder och får så ont att jag får hänga dubbelvikt över möblerna!
Två första dagarna sen lättar det.
Men humöret är ju inte direkt heller på topp dom dagarna och stubinen är rätt så kort.
Skulle logga in på skatteverket och kolla om jag får tillbaka på skatten.
Krånglade med bank-ID:et och jag höll på att kasta ut datorn innan Robert tog över!
Tack gode Gud för att han står ut och orkar med mig.

Tillbaka till Fabian. Alltså dom sista veckorna har det hänt massor med honom och framstegen avlöser varandra!
Han hänger med på ett helt annat sätt i både kropp och huvud.
Vi har gjort det lite till en grej att när han varit på pottan så tar vi med en blöja och går nakenfis in till vardagsrummet. Man kan ju inte hålla honom i händerna och gå, utan måste hålla händerna under hans armar som stöd.
Han har börjat härma när man visar hur han ska göra vissa saker.
Han gör "illa sig" varje pottbesök på blöjpaket nu så jag måste blåsa.
Han är så himla rolig och vi blir jublande glada för alla framsteg han gör.
Har sett att det ska finnas en speciell sele att ha när man ska gåträna. Min rygg fixar inte att gå dubbelvikt på de sättet.

Är barnmässa i Karlstad i helgen. Hade så gärna velat gå på den. Skulle varit superkul. Vi får sikta in oss på den nästa år istället.

Igår ringde Elin och frågade om vi ville vara barnvakt på tisdag för dom ville gå på bio.
Om vi vill!! Såklart vi vill det!! Hoppas det är en lång film :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar