Summa sidvisningar

lördag 1 mars 2014

Tjock-ångest

Har man ont i halsen får man äta glass. En dålig ursäkt eller idioti?
Jag ser för djävlig ut! Jag skäms! Får nästan ångest attacker när jag ska gå ut bland folk.
Att gå ut och gå är ok men gå på stan är en plåga jag helst inte utsätter mig för.
Jag har absolut inga kläder att ha på mig, då menar verkligen INGA alls!!
Jag har ett par byxor jag får på mig och dom har jag jämt.
Vill inte kosta på mig eller unna mig nya kläder när jag ser ut som jag gör.
Jag ser fortfarande gravid ut.
Om jag ändå varit kurvig och haft övervikten på "rätt" ställe ändå och inte allt på magen.
Fast då hade jag väl gnällt över något annat.
Nu får jag dåligt samvete för att jag gnäller istället.
Jag måste ha lite perspektiv på mitt liv. Jag har det rätt bra. Jag har mina nära och kära i livet.
En familj som jag älskar och dom mig.
Men man kan väl få gnälla lite ibland ändå.....
Nu blir det "mello" och glass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar