Summa sidvisningar

måndag 10 mars 2014

Läkarbesök för min egen del avklarat

I morse kom mamma hit och passade Fabian.
Jag skulle till Previa (företagshälsovården) och träffa läkaren.
Är sjukskriven helt en månad sen blir det eventuellt en omplacering på 50% vad jag ska göra då har jag inte en aning om.
I eftermiddag ska jag till sjukgymnasten så det blir en heldag för mamma idag :)

När jag satt och väntade på min tur i väntrummet så kollade jag lite broschyrer som fanns där. Tog hem en till Robert ;)
Jag tycker att allt känns lite lättare nu mot två månader sen.
Det känns som det går framåt för både mig och Fabian.
Det går inte fort men det har ingen betydelse, huvudsaken det går åt rätt håll.
Fabian sover middag nr 2 och jag ska också luta mig en stund. Han vaknade klockan 05 i morse, lite tidigt kan man tycka....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar