Summa sidvisningar

tisdag 18 mars 2014

Älskade ungar stora som små

Vi tog en promenad på eftermiddagen också. Har gått över en mil idag och det känns bra.
Vi gick upp och kollade lite loppisar men gjorde inga fynd. Det spelar ingen roll för jag tycker bara det är kul att gå omkring och titta på allt.
När vi kom hem somnade Fabian och sov över två och en halv timme.
Felix och Rasmus kom till oss, dom skulle hämta sängen på Fabians rum. Felix ska ha den hos sin pappa istället för den var bredare än den han hade nu.
Vi åt världens godaste middag. Ugnsstekt kycklingfilé, ris, sallad och en god kall sås på lättkvarg och stark ajvar.

Sen drog alla iväg och jag och Fabian blev ensamma hemma igen. Killarna med sängen och Robert ut till sina föräldrar i Grycksbo för att se hockey.
Jag har skrattat så tårarna sprutat åt Fabian. Han är så himla rolig, och han är medveten om det själv :)
Fasen jag tycker det händer saker nästan varje dag nu.
Vi satt på pottan och han gjorde illa handen och jag blåste. Förut har han inte brytt sig alls. Nu gjorde han "illa" sig flera gånger och jag skulle blåsa.
När vi gick på pottan nästa gång, ja då kom han ihåg och gjorde samma sak igen!
Han höll på att pynta i fönstret på kvällen också, med skor....
Den första "ramlade" ner och han blev lite sur.
Sa till honom att gå och hämta en ny sko. Han tittade mest på mig men så drog han iväg....och kom tillbaka med två skor!
Han gillade nog dom mer för han såg så nöjd ut när han ställt den i fönstret :)
Vi har fixat på hans rum också på kvällen. Nu har han ett litet bord därinne som vi kan ståträna vid.
Tejpade fast en matta på golvet framför bordet så han ska få bättre fäste med fötterna.
Går inte att ha mattor någonstans när han far omkring i gåstolen, han bara fastnar i dom, därav tejpen.
Nu blir det god natt för imorgon blir det klippning!!!!!! (Hoppas jag)
Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar