Summa sidvisningar

lördag 15 mars 2014

Fyndat lite

Det var inte så väldigt uppmuntrande att titta ut igår kväll när jag skulle lägga mig och snön vräkte ner.
Gjorde sig inte på bilden, ser ut som det regnade.
Fast en annan sak var kul med snön när jag tittade ut i morse.
Det första jag såg var Roberts fotspår hem från krogen i snön, dom är rätt så lätta att känna igen på stilen.
Ser ut som Pingu varit ute på promenad ;)

Började min morgon med en kopp kaffe och bröderna Fluff på Tv:n.
Jag skulle hämta upp Elin i nio tiden.
Jag körde den coola stilen idag, solen bländade nåt hemskt mot dom våta vägbanorna.
Bytesmarknaden började 10 och vi ville vara där i tid då det brukar vara såna köer.
Vi var där typ kvart i tio. Vi kom nog lagomt för det blev snabbt en lång kö bakom oss!
Gjorde dess värre inte så många fynd då det var väldigt trångt och svårt att se något och ta sig fram. Hittade dock ett par fodrade överdragsbyxor, en skaljacka, ratt till vagnen, oanvänd napphållare, mössa till Alice och en grenförlängare till Alice. Allt för 100:- 
Vad vi ska göra resten av dagen återstår att se.

2 kommentarer:

  1. Vi, alltså jag och syrran var oxå på bytesmarknaden i Bjurs :) Men det är ju inte lätt att hitta nå längre, då grabben blivit så stor, och kläderna i dessa storlekar han har nu och kommer ha blir ju mer slitet, men några fynd gjorde vi iaf :) ( kommer snart på bloggen) Vad har Fabian för stl nu?

    Såg förresten din man bakom Vianor, gamla Korsnäs Gummi här i veckan. Vilken dag kommer jag dock inte ihåg... Han stod och spraya nå på marken, antagligen nå för körskolan. Åkte förbi för jag skulle ut till mamma.

    Ha det gött!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jasså var ni där med! Ja det blir svårare när dom kommer upp i lite större storlekar. Fabian har 86 men det börjar bli dags att hoppa över till 92 då det börjar bli kort i benen :) det är i Grycksbo den 29e har jag för mig. Får försöka göra lite fler fynd då :)
      Och de stämmer, Robert var där och gjorde något åt trafikskolan :)

      Radera