Summa sidvisningar

söndag 2 mars 2014

Vilken lyxdag!

Jag kan inte ens komma ihåg när jag köpte kläder till mig själv sist.
Jag köpte lite mammakläder när jag gick med Fabian.
Det är två år sen, har inte köpt mig något efter de.
Robert blir nästan arg på mig för att jag aldrig unnar mig själv något.
Det är över ett år sen jag klippte mig också. Idag blev jag riktigt bortskämd av min älskade man.
Jag har fått massor med kläder. Flera par sköna byxor och tröjor och ett par snygga skor till det.
Vill gärna "gömma" mig lite i svarta kläder, men bröt av de hela med en blå tröja idag.
Det blev en sen lunch på Ikea efteråt och lite ljus när vi ändå var där.
Fabian fick ett hinksett. Han vägrade släppa de och somnade med den i ett fast grepp.
Jag känner mig genast lite finare :)
Kram C

6 kommentarer:

  1. Åh vart kommer dom gråa byxorna ifrån? Superfina :)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kläder!! Kram på er :-)

    SvaraRadera
  3. Mäh! Du är ju inte tjock! Superfin ju!!!! :)
    Ulrika J H

    SvaraRadera