Summa sidvisningar

tisdag 25 mars 2014

Barnvaktat som mormor för första gången

Provade lära gå selen när Fabian vaknat idag. Den kommer att bli jättebra.
Min rygg kommer att jubla av lycka.
Blir en bra balansträning för Fabian också.
Jag hade lovat Elin att vi skulle åka till Ikea idag så hon, jag och Alice tog en liten tripp dit.
Började med att fika.
Fabian var hemma med Robert och dom fick sällskap av kusin Elsa och hennes mamma Sara.

Elin har börjat sy och skulle köpa lite tyger. Alice blev hungrig när vi skulle åka hem så vi fick gå in i ett amningsrum. Där fanns även en säng att vila i så jag lade mig snabbt till rätta i den.
Efter maten la Alice ett lass som gick långt upp på ryggen :)

Sen åkte vi direkt hem till oss för Dennis väntade på Elin där. Dom skulle på bio och vi skulle vara barnvakt åt Alice för första gången.
Det gick så bra så, Fabian somnade i sin säng och Alice i min famn.
Det är väl nåt alldeles speciellt med små bebisar <3 
Nu har Alice åkt hem och vi ska stupa i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar