Summa sidvisningar

torsdag 27 mars 2014

Vilken härlig vårdag

Det gick bra på vårdcentralen idag, tyvärr räckte inte tiden till så vi ska dit igen i april.
Jag älskar verkligen all personal på Falu vårdcentral. Det märks att dom bryr sig om en på riktigt och gör allt för att man ska få rätt hjälp.
Jag och Felix tog en tur förbi soptippen och kastade en massa skräp också, så skönt att bli av med.

Efter Fabians andra middagslur tog vi en promenad ut i det fina vårvädret.
Idag har jag känt mig extra kär i min underbara man. Om det är vårvädret som gör det eller "bara" det att min man gör mig pirrig vet jag inte. Kanske ska bjuda till lite och öppna den lilla musslan ikväll ;)

Jag blir även alldeles varm inombords av alla snälla kommentarer jag får, inte bara på bloggen utan överallt, mess och FB.
Vi var ute och gick nästan två timmar jag och Fabian. Hittade vårens första tussilago.
Fick lov att sätta på den lilla buspojken selen i vagnen för första gången då han börjat hänga över kanten.
Imorgon ska vi fixa till på Fannys rum som ska bli Felix. Han flyttar hem igen :)
Någon som verkligen är överlycklig över det, de är Fabian det. Han bara strålar av lycka när han ser Felix.
Vi är självklart superglada jag och Robert med såklart. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar