Summa sidvisningar

onsdag 25 december 2013

Roberts inlägg på sin BL-sida på facebook idag

Vi vill önska er en riktig god jul och gott nytt år!

Vi kämpar varje dag i familjen med att få allt att fungera. Fabians träning har blivit prio ett för oss. Tyvärr har våran egna träning blivit åsidosatt. För tillfället. För förändringen vi har gjort är beständigt och vi ger aldrig upp!

Kom ihåg att älska varandra och ta hand om varandra! I denna tid då hatet och våldet eskalerar så är det extra viktigt att visa kärlek och omtanke.

Jag jobbar nästan jämt och kommer hem sent så därför är jag dålig på att uppdatera sidan så mycket som jag skulle vilja. Jag gör allt detta för att min familj ska få ha det bra. Om ni vill följa oss så har frugan en blogg där hon uppdaterar varje dag vad som händer!

cathrinewickstrom.blogspot.com

Följ gärna oss där!

Vi kommer fortsätta kämpa för våra liv, alltid! Men våran kamp nu handlar mycket om Fabian. Det är en känslomässig berg och dalbana varje dag. Tankar och funderingar och rädslor kommer och går hela tiden. Man kan önska sig resor och dyra julklappar hur mycket man vill. Det enda jag önskar är att min familj får vara frisk. Att Fabian får den hjälp han behöver. Att det inte är nån livshotande sjukdom. Att vi får se hans skratt varje dag i resten utav våra liv. Han förgyller alla dagar och är så himla rolig. Han måste fått pappas humor för han är så rolig. Han har fått mammans humör dock.... Kul... Verkligen... Kul...

Ta hand om er och följ oss gärna på frugans blogg. Nu ska jag ta med frugan och Fabbe och gå ut i regnet och strosa lite.

God Jul och Gott Nytt År till er alla!!

Mvh Robban

2 kommentarer:

  1. Jamen tack som fan. :) Nu storgråter jag här vid datorn.
    God fortsättning finaste fina familjen. <3

    SvaraRadera