Summa sidvisningar

söndag 29 december 2013

Äntligen blev det lite träning av

Idag blev det äntligen lite rörelse på kroppen!
Först tog vi en promenad hela familjen. Gick upp till Siba och handlade för julklapps pengarna.
Jag köpte en surfplatta och en locktång till håret.
På nyår ska vi bara vara hemma jag och Robert, Fanny och Jesper ska nog äta med oss sen drar dom nog vidare.
Jag har bestämt att jag ska försöka göra mig fin för Robert då.
Locka håret, lite smink och något annat än mysbyxor på mig. Vi ska göra en trerätters middag och lyxa till det lite.
Vem vet hur det kan sluta ;)
Har vi tur kanske vi orkar hålla oss vaken till tolvslaget.
Jag skulle prova mina nya lurar riktigt ikväll på en långpromenad. Gick första 700 metrarna sen började jag jogga lite lätt. Kändes så bra att jag nästan joggade hela sträckan!
En underbar känsla!
Trött kille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar