Summa sidvisningar

onsdag 18 december 2013

God morgon! Eller god och god...

Vi startade vår dag klockan 05:30 idag.
Vi varierar oss lite då den igår startade 08:50 för Fabians del, själv låg jag vaken från halv åtta då och väntade på honom.

Nu har han lagt sig och sover igen och här sitter jag. Robert har sovmorgon och börjar jobba klockan nio.

Idag ska vi traska över vägen till Aktiv Ortopedteknik och prova ståskalet. Vet inte om vi får med det hem idag, det återstår att se. Hoppas för det skulle vara kul med något nytt vi kan träna med.

Fabians nya favorit leksak är en IKEA kasse han släpar runt på.
Han har nog fått det av sin pappa, han älskar också IKEA :) 

Själv skulle jag behöva en extreme makeover då jag både ser ut och känner mig som ett lass skit...orkade inte ens ta ur hårsnodden när jag la mig så har sovit med tofsen. Mitt hår är ett enda burr. Inte bara det på huvudet utan resten av kroppen med.
En epilering vore på sin plats, kan bli kallt åt benen dock.

2 kommentarer:

  1. "orkade inte ens ta ur hårsnodden när jag la mig"
    HAHAHA, här kan det gå 36 timmar med tofs! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah va bra! Då kan jag med gott samvete ha den i lite längre :-)

      Radera