Summa sidvisningar

lördag 21 december 2013

Ytterligare en lördag på akuten

Dom två sista åren har vi tillbringat mycket tid på akuten och övriga lasarettesbesök.
Innan dess kan jag nog räkna gångerna jag varit dit på en hand.

Värst är när lilla Fabian är dålig, som nu. Han har fått inhalera och dom kollade så det inte var lunginflammation han hade.
Fick med oss lite mediciner hem och just nu sover han gott.
Han som aldrig är ledsen och gråter annars har gråtit massor idag.
Värker i mitt hjärta när han blir så ledsen och mår dåligt.

Blir han inte bättre ska vi komma tillbaka, men nu får det ta och vända så han får vara pigg och frisk ett tag.

En positiv sak med besöket på akuten var att vi vägde honom och han hade inte gått ner som jag trott. Han hade faktiskt gått upp lite, inte mycket men lite upp är mycket bättre än ner.
10970 gram visade vågen. Han har nog dragit iväg på längden som gör att han ser smal ut också.

Nu hoppas vi på lite sömn i natt så vi orkar med julhandling av mat imorgon.

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Tack för att jag får läsa, tack för att du delar med dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du läser och God Jul på dig!

      Radera