Summa sidvisningar

lördag 28 december 2013

En lördag i lugnets tecken

 Blev så full i skratt i morse när jag tittade på granen. Upptill ser den så fin ut och allt är i sin ordning, nertill har det hänt något. Glittret hänger på trekvart, grenarna spretar åt alla hål och kulorna är borta. Plus att det har tillkommit lite saker under granen som inte varit där innan.
 Har lovat Robert att se på skräckfilm ikväll. Jag avskyr skräckfilm! Blir så jäkla rädd!! Jag skriker högt, hoppar och får hjärtklappning av rädsla!
Robert säger att det är just de som är tjusningen med skräckfilm. Känns mer som att jag är på väg att dö! I början när vi blev tillsammans tittade vi ofta på skräckfilm. Jag skulle spela tuff och ville inte säga att jag var livrädd!!
Efter typ 3 år blev jag nästan förbannad. Skelle gå på toa men vågade inte gå upp själv. Fick då lov att erkänna min rädsla och Robert fick lov att följa mig upp på toa och stå utanför och vänta tills jag var klar!
Idag ska jag äta glass samtidigt som jag tittar, antingen går det bättre eller så sätter jag i halsen av chock och skräck.

 Förkylningen är inte rolig längre, det har den inte varit någon gång innan heller för den delen. Både Fabian och Robert är jätteförkylda, lite mer rejält virke i mig så jag har klarat mig...

 Efter att ha fått i Fabian lite mat gick vi ner på stan för att få lite luft och kolla rean på Polarn o Pyret. Fick ju presentkort där i julklapp. Var för övrigt första gången jag handlade något där. Tycker det är hutlösa priser där inne sen får det vara hur bra kvalitet det vill, det växer ändå ut snart.

Den här fina overallen kommer från fynden jag gjorde på Lindex

Kristine kyrka, här inne är Fabian döpt
 Känns konstigt med en vinter och jul utan snö, förra vintern var betydligt finare.


Min galna underbara, snälla, omtänksamma man


Svärdsjögatan

Mysproppen

 När vi kom hem ståskalstränade vi lite. Det är inte populärt i början.
Gick ut i köket och ställde honom vid diskbänken. Genast blev det roligare, en kastrull och några träbestick så blev det jättekul.

 Blir bra när vi får ställningen sen, då behöver man inte hålla i honom hela tiden. Då kan han stå med överallt, vid köksbordet, plaska med vatten i handfatet och hjälpa till vid diskbänken :)
Han stod säker minst en kvart nu med utan att tröttna. Vi avslutade innan han tröttnade.

Polarn o Pyret fynden

Gott om plats i gallerian
Hjälper pappa med maten
Köpte mig ett par nya lurar jag kan ha när jag är ute och går/springer

2 kommentarer:

  1. Oj vilken film. Har ett tjejkompisgäng som sett de och de var fullständigt livrädda och skrikit sig hesa.
    Lycka till !!!
    //Johanna

    SvaraRadera