Summa sidvisningar

onsdag 25 december 2013

Vilodag

Efter två dagars julfirande tar vi en paus idag.
Imorgon ska vi fira igen med mina syskon med familjer. Det ska bli kul.
Då blir det ingen julmat utan tacos!

Fanny och Jesper har dragit iväg på sin två-dagars kryssning till Tallin.

I natt var jag upp 3-4 gånger och vände på Fabian som hamnat på mage.
Till slut la jag honom i vår säng för jag orkade inte springa upp mer.
Han vänder sig i sömnen och vaknade inte ens när jag vände honom tillbaka.
Så tokigt när han inte kan vända tillbaka, hamnar med ansiktet neråt så han inte får luft.
Tur jag är lättväckt och hör på hans andning när han ligger fel.

Skulle fått sovmorgon i morse. Men Robert sov så hårt och jag hade inte mage att väcka honom så jag gick upp själv.
Imorgon ska jag sova ut!

Vi ska träna vidare med ståskalet i lugn och ro när det bara är vi tre hemma.
Sen blir det en promenad under dagen så vi kan inviga nya åkpåsen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar