Summa sidvisningar

onsdag 4 december 2013

Ännu en natt med dålig sömn men vad gör väl det om hundra år

 Lite morgon gymnastik kan man ju göra fast man är sjuk.
Fabian somnade ganska tidigt igår kväll. Det var en tuff dag för honom igår stackarn.

 Klockan 01 vaknade han. Gick upp och bytte på honom och gav lite välling. Sen skulle vi visst busa till klockan 04. Robert tog sin kudde och knatade in på Felix rum för han var inte så leksugen då.
 Jag fick lite sovmorgon ändå. Fabian vaknade 08.30 och väckte mig med en fot i ansiktet. Världens sötaste lilla fot dessutom :)

 Fick i honom dosen med medicin i morse med. I morgon borde det vända, tycker så synd om honom. Men han är alldeles fantastisk. God och glad ändå, gråter inget alls. Blir lite knölig bara men får han ligga i famnen och mysa så är han nöjd. Lite mys tackar man ju aldrig nej till även om det ryker någon hårtes och ett klösmärke kommer till :)
 Nu har Fabian somnat och jag ska göra lite lunch tills Robert kommer hem. Han hade gjort kaffe till mig i morse med. Älskar såna små överraskningar. Han är alltid så omtänksam min fina man.
Min stora kärlek
Min lilla kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar