Summa sidvisningar

tisdag 6 januari 2015

Tre veckor går fort

Kanske beror på vem man frågar i och för sig.
Frågar man Fanny som nu gått över tiden och väntar på att bebis ska komma ut så går det nog sakta.
Min bror med familj som varit i Mexiko i tre veckor och kommer hem imorgon tycker nog att det gått fort.
Robert som varit ledig i tre veckor över jul och börjar jobba imorgon tycker också att det gått fort.
Ja jag med. Alldeles för fort.

Det har varit underbart att ha honom hemma.
Imorgon ska jag till min samtalsterapeut igen. Det var ett tag sen sist nu.
Måste ringa vårdcentralen om min medicin också.
Måste även ringa Folksam och försäkringskassan.
Nu är vi tillbaka i vardagen igen.

Robert har varit borta idag på kvällen och jag har haft sällskap av mamma och Fanny som även sover kvar här i natt.
Mysigt att ha henne hemma lite ibland.

Robert har rensat ut sin garderob på kläder han har krympt ur.
Tänkte först slänga dom tills jag kom på att vi kunde sy om dom.
Hans gamla stora jeans blev till ett snyggt förkläde åt honom idag.
Sen har jag sytt ett par minismå byxor till lilla bebis.
Nu har dom varsitt par och kan matcha varandra allihopa.
Tre par byxor fick jag ut på en stuvbit tyg för 35 kronor.
Det är inte så tokigt.
Har även sytt en mössa till Fanny då hon inte fick nån i julklapp.

Igår kväll somnade Fabian strax efter 21. Vaknade runt halv åtta i morse. Låg och lyssnade på honom en stund när han låg och babblade på sitt vis.
Efter en stund blev han tyst. Han hade somnat om och sov ända till klockan tio.
Jag måste nog ställa klockan imorgon då jag ska vara hos terapeuten kl 10.
Fabian somnade i nio tiden idag med.
Fanny har lagt sig och jag ska också hoppa i säng.
Har blivit alldeles för sena kvällar sista tiden.

1 kommentar:

  1. Förklädet blev ju toppenfint!! :-) Vad duktig du är!! Karin.

    SvaraRadera