Summa sidvisningar

fredag 16 januari 2015

Livsfarlig promenad

Fabian började dammsuga i morse direkt han vaknat.
Han vaknade rätt tidigt och brukar i stort sett alltid somna om efter en timme då.
Han var jättetrött även morse men kunde inte slappna av och sova.
Vi gick ut på en rent utav livsfarlig promenad. Det var glashalt på gångbanorna och inte ett gruskorn.

Vi kollade på änderna lite innan vi gick hemåt igen.
Han kunde inte slappna av och somna i vagnen heller.

Satte honom på pottan när vi kom hem.
Tjopp så var problemet löst. Han var bajsnödig helt enkelt. Så efter ett lass på pottan och lite mat i magen somnade han i sin säng på studs.
Det tråkiga var bara att han råkade slita sönder mitt fina halsband.
Han drar mig alltid i håret när jag ska lägga honom och stretar emot sängen även fast han somnar direkt huvudet är på kudden.
Idag fick han med halsbandet i sitt grepp.

Har fått lite fina bilder på Selma av Fanny på morgonen.
Idag ska Robert få följa med och träffa henne.
Mjölken verkar ha kommit igång och hon tar bröstet bra.
Vi ska även fira lilla Alice idag.

Jag har inte haft varken ork, lust eller energi att göra något alls sista veckorna.
Idag så lockade faktiskt symaskinen lite och jag har sytt lite.
Pratade med läkaren igår och skulle öka på dosen med min medicin få se om det ger något effekt.
Det är tur jag har en massa energiknippen omkring mig.

Ikväll ska vi upp till Lugnet och kolla på fotbollscup.
Nu ska jag passa på att vila lite medan Fabian sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar