Summa sidvisningar

fredag 9 januari 2015

Mycket bus blir det

I morse vaknade jag först. Kunde inte bara sova.
Kan delvis bero på att grannen ovanför verkar ha sin mobil liggande på golvet och när hans larm går på den vibrerar hela vårt tak.
Sen snoozar han också så det upprepas lagomt till man lyckats somna om.
Nåja, jag fick göra frukost och kaffe åt min älskade man innan han gick till jobbet i alla fall.

Fabian hade lite hyss för sig i morse. Han smög in på toaletten och spred ut 18 rullar toapapper.
Är det tyst är det oftast något lurt på gång.
Han hade på sig kläderna jag sydde igår till honom.
Han blev jättefin i dom.

Mormor kom hit och lekte med Fabian på förmiddagen och så var dom ut och gick en sväng.
Jag passade på att göra några alla hjärtans dag tavlor. Sen har jag sytt en mössa till Alice med hennes namn i reflex på.
Fabian fick sova i vagnen på balkongen för idag skulle dom komma och byta ut vår spis.

Han har sitt rum alldeles bredvid så då hade han vaknat.
Nu har vi äntligen fått en hel sprillans ny spis.
Känns riktigt lyxigt.
Vi får inviga den på söndag för imorgon ska vi till Karlstad och blir borta hela dagen. Hockey såklart.
Jag, Robert och hans föräldrar.

På eftermiddagen var vi hem till Elin, Dennis och Alice för att Dennis fyllde 30 år idag.
Det är några födelsedagar i januari. Snart fyller Alice 1 år. Fannys bebis kommer när som helst och sen fyller Robert 36 i slutet av månaden.

Fabian hade en knölig kväll och somnade sent.
Mormor ska passa honom imorgon när vi är borta.
Då blir han glad för han älskar sin mormor mest av allt.
När hon är här då duger varken jag eller Robert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar