Summa sidvisningar

lördag 24 januari 2015

Fyndat på rea

Hämtade Elin och Alice i morse.
Jag och Elin drog på loppis och Alice släppte vi av hemma hos Robert och Fabian.
Vi skulle leta efter ett skötbord åt Elin då hon snart ska flytta.
Spjälsäng skulle vi också kolla efter men min förre detta svägerska ringde precis när vi satt oss i bilen och sa att hon hade en säng Elin kunde få.
Perfekt!
Vi hittade dock inget skötbord idag. Ett underlägg till skötbordet och en skohylla kom vi hem med.
Alltid nåt och det kostade bara 60 kronor tillsammans.

Vi testade att sätta Fabian och Alice i syskonvagnen.
Dom blev lite oense om bältena i början.
Men dom satt bra i den.

På eftermiddagen kom Elins pappa för att hämta henne och Alice.
Robert skulle iväg och köra ett gäng på hockey.
Stoppade i barnen i vagnen för att köra ner den i barnvagnsförrådet.
Alice somnade innan vi ens kommit ner.
Fabian lade en lugnande hand på henne.
Tar det som ett gott betyg.

När dom åkt gick jag och Fabian ner på stan för att handla lite mat.
Slank in på Lindex för att kolla då det var halva reapriset på sakerna.
Jag fick ett presentkort i julklapp där.
Hittade lite fina kläder.
Skulle ha kostat 1254:- men nu gick allt på 425:- .
Sånt känns bra :)

Det var många som gjorde fynd på Babyproffsen idag också.
Jag och Elin svängde förbi där för att kolla.
Det var nästan helt tomt på saker i butiken.
Dom hade konkursutförsäljning och 50% rabatt på allt.
Fanns inte en vagn eller bilstol kvar. Hade kunnat fynda nån åkpåse men folk hade stått i kö i närmare 3 timmar.
Vi åkte hem istället och var nöjda över dom fynd vi gjort.  

1 kommentar:

  1. Visst är de kul med halva reapriset :)
    Smet oxå in på Lindex här om dagen, och för en gång skulle köpte jag något till mig, och inte blev de speciellt dyrt heller :) 113kr för en topp och en kofta/bolero :)

    //Mia

    SvaraRadera