Summa sidvisningar

torsdag 1 januari 2015

Årets första dag



Fabian gillade sina nya byxor med alla djur på. Han var så fin i dom. Vi gick ut på en promenad på förmiddagen. Fabian somnade nästan direkt och sov vidare på balkongen när vi kommit hem. Han måste varit riktigt trött för han sov i över tre timmar.


Det var fem grader varmt ute idag och riktigt halt på sina ställen. Vi var ute närmare en timme och knallade runt.


Medans han sov så sydde jag lite grann. Sydde ett par lika byxor till Alice. Så sydde jag en mössa till min mamma. Fick lov att prova den själv också.


Hade lite tråkigt och var sugen på nåt gott så när jag sytt klart så bakade jag lite kakor. Eller vi ska jag säga för Robert hjälpte också till. Det blev havrekakor i formarna som jag sen hade på vaniljvisp och färska hallon på. Blev riktigt gott. Så blev det en plåt med kolakakor också.


Fabian badade på kvällen innan läggdags. Det är det bästa sättet att få i honom vatten/vätska. Han får kallsup efter kallsup och pustar och frustar lite bara. 


Det är lite svårt att gömma sig i badkaret men man kan ju alltid försöka :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar