Summa sidvisningar

måndag 12 januari 2015

Bebis på gång

Hämtade Alice i morse igen. Hon blev så glad när jag kom att jag fick två blöta pussar av henne.
Hon och Fabian har busat runt på förmiddagen här hemma.
Av bus blir man trött och hungrig.
Fabian matade vi men duktiga tjejen Alice hon åt själv.
Med hela kroppen :)
Och halva köket....

Fabian somnade sen skönt i sin säng. Jag stoppade Alice i vagnen och så gick vi ut i snöstormen.
Hon somnade efter nån meter bara.
Dom är ett bra team Fabian och Alice.
Oftast när hon är här så sover dom samtidigt.

Jag har ringt vårdcentralen angående min medicin.
Robert har ringt habiliteringen om tid för provtagning på Fabian så dom skulle höra av sig.
Nu passar jag på att slöa i soffan lite medan dom små sötnötterna sover.

Har pratat med Fanny som börjat få lite förvärkar.
Hoppas verkligen det är på gång på riktigt nu.
Så spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar