Summa sidvisningar

tisdag 20 januari 2015

Fyndat på secondhand

Gårdagen var jag fylld med energi framför symaskinen.
Idag har jag bara varit trött, trött, trött.
Stackars mamma håller på att bli förkyld och hon och moster som ska åka till Gran Canaria imorgon.

Kan ju hända att jag är extra trött då Fabian vaknade precis när vi skulle lägga oss.
Tog in honom till oss med förhoppning om att han skulle somna om.
Men han var full i bus.
Gömde oss under sin kanin och skrattade så han tjöt.
Ja vi med, det är svårt att hålla sig för skratt när han är full i tok.

När Robert kom hem från jobbet idag åkte vi på loppis.
Dom hade inte hunnit öppna än och kön ringlade lång utanför.
Robert tycker att det ser ut som en One Direction konsert. Folk har köat i dygn för att få komma in.
Dom har bara öppet två dagar i veckan och det ärr alltid mycket folk där.

Fyndade en lampa till Selma och små sängkläder att ha i vagnen.
Så köpte jag några skelett till lampskärmar jag ska sy skärmar till.
Blev så glad när vi var på loppisen och en bekant till mamma kom fram och hälsade.

Jag blir så glad när människor kommer fram och hälsar som man inte känner.
Såna som följer oss här på bloggen.
Det värmer i hela mitt hjärta.

Om nån är sugen på att beställa något jag sytt så finns min mejladress här på bloggen.
Annars finns jag på Facebook där min sida heter Made By Cathrine.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar