Summa sidvisningar

fredag 23 januari 2015

Fredagsmys

På förmiddagen åkte jag och Fabian ut till Grycksbo.
Vi plockade upp Fanny och Selma och drog vidare till Fannys kusin och hennes mamma.
Fannys kusin fick en liten tjej i december och jag hade sytt varsin mössa till henne och storebror som blir tre år i februari.
Jag tycker så mycket om dom. Det är min före detta svägerska och det är kul att vi har kontakt än.

Fabian somnade i bilen på väg hem sen.
Robert mötte upp oss med en vagn i garaget när vi kom hem.
Vi skulle gå ner på stan och luncha lite.
Det blev ingen lång sovstund då Fabian vaknade när vi flyttade över honom från bilen.
Vi gick ner och åt och Fabian fick också mat.
Roberts syster och lilla Elsa gjorde oss sällskap.
Jag och Fabian gick hem tidigare då han var lite trött.
Övertrött, han kunde inte somna hemma heller.

Fick tips av Fanny igår om en syskonvagn hon sett på en köp och säljsida på Facebook.
Jag skrev på den och hann först och fick köpa den.
Fabian satt jättebra i den.
Nu kan både Alice och Fabian sova i vagnen och man kan gå ut med båda.
Det var så bra att man kan ha dom emot sig så man ser dom.
Inte blåser det rätt in på dom heller då.
Imorgon ska vi testköra med båda i.
Jag och Elin ska kolla lite loppisar och Alice ska få vara hemma med Fabian och Robert under tiden.

Har haft en bra dag idag. Fått mysa med Selma lite och imorgon blir det Alice mys.
Lyckligt lottad är jag som har Fabianmys varje dag♡

När Fabian somnat ska jag mysa med lite god glass.
Har nyss ätit en riktigt god middag som Robert lagat.
Han är för övrigt löjligt stolt över sitt förkläde som han har en mobilficka på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar