Summa sidvisningar

måndag 26 januari 2015

Agent 007 (eller inte)

Vi var till Ikea en sväng på förmiddagen. Gick runt och kikade lite sen åt vi lunch.
Robert gick och köpte mat och jag och Fabian stannade i lekhörnan.
Han gillar att jaga fiskarna på golvet som är där.
Sen fanns det två bilar han kunde leka med där.
Ända tills en annan pojke kom och tog en bil.
Så säger pojkens mamma när dom ska gå -vill du låna med dig bilen?
Gör man så från en lekhörna?
Låter barnen ta med sig saker därifrån?
Jag tycker nog snarare att man lär barnen att plocka ihop efter sig och lämna kvar sakerna där dom ska vara.
Men, men vi är alla olika och tycker olika.
Fabian hoppade på rumpan efter "sin" bil.
Gick lite för fort så han stöp på näsan i golvet och fick en liten fläskläpp.
Älskade lilla pojken. Han brukar kunna ramla när han blir trött.
Har ingen riktig koll på kroppen då.

Vi köpte en ny tvättkorg,  lite kuddar och täcke till Rasmus, plastpåsar och lite burkar som Robert ska ha och lägga in gurka i.
På vägen hem somnade Fabian i bilen. Vi åkte runt en vända för att han skulle få sova klart.
När vi åkte till Borlänge hamnade vi bakom en bil med skylten NOT 007.
Undrar om det var nåt lurigt med den?
Det kanske var agent 007 i bilen som bara försökte att lura folk.

Vi åkte förbi uppe vid Lugnet området för att se vad dom höll på med där.
Jisses vad dom bygger och står i där.
Står inte på förrän VM börjar.
Jag har gjort många mössor med dalahästar.
Är så kul och jag blir så glad när jag möter "mina" mössor på stan.
Har sytt nån mössa idag och gjort några tavlor.
Köpte nån billig tråd på Ikea förut som inte alls går att sy med.
Tur man bor mitt i stan. Fick springa över till Åhléns innan dom stängde och köpa riktig tråd.

På kvällen har Rasmus och Roberts kompis Andres varit här och ätit med oss.
Imorgon bitti ska vi lämna in bilen på service klockan 07.
Så det blir tidig morgon och tomt i plånboken.

Har fastnat i en dokusåpa också.
Farmen.
Värsta mobbingprogrammet som finns.
Kan bara inte låta bli att titta på det.
En annan serie som däremot är riktigt rolig är Morran och Tobias med Robert Gustavsson och Johan Rheborg.
Så sjukt kul!

Nu ska jag sova lite. Imorgon fyller min älskade underbara man 36 år ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar