Summa sidvisningar

torsdag 22 januari 2015

Bästa vänner

I morse gick jag in på Fabians rum för att hämta honom och ge välling.
Det var lite som att vara med på Fångarna på fortet.
Han hade spärrat av rummet med saker så det var som en hinderbana att ta sig igenom.

Var och hämtade Alice på förmiddagen.
Robert började jobba kl 13 så efter att dom små fått mat så gick jag ut med Alice och Robert lade Fabian på sitt rum.
Båda somnade och sov länge.
Fabian två och en halv timme och Alice i tre timmar.
Verkar som att båda mina barnbarn sover bra här.
Det var första gången jag var helt ensam med Fabian och Alice.
Det blir lite problematiskt när man ska någonstans och båda måste bäras och matas.
Men det är väl så tvillingföräldrar har det.
Matningen var inga problem.  Det gällde bara att stoppa rätt mat i rätt mun.

Vi var däremot tvungen att gå och handla lite.
Vi tog cykelkärran ner till affären och det gick utmärkt.
Dom satt så bra där bredvid varandra.
Fabian protesterade lite i början men det gick över bara vi kom ut.
Det snöade ute och det var ju perfekt att kunna dra ner fönstret så dom satt torrt och tryggt där inne.
Dom blir bättre och bättre kompisar med varandra.
Dom är så himla roliga och man kan inte bli annat än glad av att ha dom båda två ibland.
Mina älsklingar ♡ både barn och barnbarn. Stora som små.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar