Summa sidvisningar

torsdag 29 januari 2015

Som sagt det blir inte alltid som planerat

Idag skulle vi ha varit på öppet hus på Hästberg.
Fabian vaknade i morse och var på ett uselt humör.
Inget var bra och han blev ledsen över allt.
Han vaknade runt halv åtta tiden och efter nån timme fick vi lägga honom igen.
Han sov i flera timmar.
När han vaknade var han på bättre humör.
Jag hade varit och hämtat Fanny och Selma medan han sov.
Det är något trångt i vår bil med alla bilbarnstolar i baksätet.
Vi fick nästan sitta dubbelvikta fram.
Drömmen vore väl en riktig familjebil....

Vi gick ner på stan och åt lunch tillsammans.
Fabian var lite kinkig då också fast han sovit så länge.
Lade honom igen när vi kom hem och han sov en och en halv timme sen väckte jag honom.
Vi hade fika för Robert idag igen med mina barn och ett par kompisar till Robert.
Mormor kom hem från Gran Canaria idag och kom hit hon med.
Gissa om Fabian blev överlycklig.

Dom lekte på hans rum i ett par timmar.
Robert kollade på hockey och jag passade på att sy en tröja till Fabian.
Blev riktigt nöjd med den.
Fick hem lite nya tyger idag och kunde inte låta bli att sy.

Det är öppet hus på Hästberg flera gånger så vi får helt enkelt ta det en annan gång när Fabian är lite piggare.
Han har en kindtand på väg fram så det kan vara den som spökar också.
Fabian och Selma matchade varandra med likadana byxor idag.
Jag älskar att sitta med Selma sovandes i famnen.
Jag älskar den första bebistiden när dom är så små.
Den går så otroligt fort.
Selma blir två veckor imorgon och kan redan flina och lyfta på huvudet.
Det är lite annat mot Fabian.

Nu väntar sängen. Imorgon ska jag till min samtalsterapeut igen.
Den sista veckan har känts lättare faktiskt. Kan vara att jag ökat dosen på min medicin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar