Summa sidvisningar

måndag 30 september 2019

Höstdepression eller bara en formsvacka

 Efter att ha lämnat Fabian på skolan i morse åkte jag hem och åt frukost i lugn och ro.

Sen packade jag väskan och gick till gymmet.
Körde 40 minuter crosstrainer och 20 minuter intervaller på löpbandet.

Fabian vaknade 04:40 I morse så jag var väl inte överdrivet pigg.
Efter lunchen lade jag mig i soffan och totalslocknade.
Sov i över 2 timmar!!

Välbehövligt.
 Fabian har världens bästa resurs på skolan.
Idag lånade hon hem honom efter skolan så han fick leka med hennes son.

Det var första gången han var med någon hem som är utomstående familjen.
Hade gått hur bra som helst såklart och dom hade haft så kul.
 När vi kom hem blev det ett träningspass hemma med hela familjen.

Fabian älskar när vi tränar och han kör på hårt som bara den 😀




 Jag är inne i en svacka.
Är mest trött och irriterad hela tiden.
Tålamodet är noll.
Brukar kunna bli lite låg varje höst.

Fick den här bilden av Robert idag.
Skulle kunna bocka av varenda ord i den.

Kanske är lite hjärntrött.
Därav bilkörningen igår....

Att varva ner och ta det lugnt här hemma vet jag inte hur det skulle gå till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar