Summa sidvisningar

tisdag 17 september 2019

Eldigt röd modell för en dag

 Chockade mina vänner på jobbet lite idag med mitt eldröda hår.
Men det är ingen permanent hårfärg utan går ut efter ett par tvättar.

Men jag måste säga att jag faktiskt gillar den mer och mer.
 Ikväll har jag och Elin gått som hårmodeller på Fannys skola fixade av Fanny.
Det var inte bara vi utan flera andra också.

 Elin är ju rödhårig till vardags men det brukar ju inte jag vara.

Elin hade fått fina flätor och vackra lockar i sitt långa fina hår.
 Jag fick också lockar och håret tuperat och tvinnat uppsatt på ena sidan.

Blev även sminkad av Fanny.





 Hon och hennes klasskompisar är så himla duktiga och verkar vara ett härligt gäng.
 Dom hade öppet hus idag på Frisörcentrum.
Stackars Elin var så nervös över att gå modell att hon hade en puls på 130 innan och mådde illa.

Men hon gjorde det riktigt bra.
Hon med sina 180 cm i strumplästen skulle kunna vara modell på riktogt om hon inte haft sån scenskräck 😁
 På vägen hem stannade jag till på matmarknaden på stan och köpte med mig lite god mat.

Hemma har hockeysäsongen börjat.
Man skulle ju nästan kunna vara särbo vinterhalvåret....

Men det var ovanligt tyst idag och djupa suckar från vardagsrummet.
Nu sover vi inte bara i olika rum utan vi tillbringar även kvällarna i olika rum 🤔

Imorgon blir det träning, nu har det blivit två vilodagar på raken och det riktigt kryper i kroppen.
Idag vill man ju inte förstöra frillan 👌😁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar