Summa sidvisningar

lördag 21 september 2019

Medaljrik lördag, glad Lovis och nöjd jag

 I fredags var jag hem till Lovis med hennes klänning som hon väntat på så.
Hon älskar Babblarna och har dom alla som gosedjur.

 Åh fickor sa hon stolt när hon speglade sig och var så nöjd 😊❤

 Jag hade bakat bullar på morgonen och tog med mig ut till Grycksbo och ligan där ute.
20 bullar försvann i ett nafs.

 Selma, Lovis och Fanny fick vara med och hämta Fabian på skolan.
Kan vara bra ifall dom skulle behöva hämta honom någon gång och se var han går.
Och även träffa personalen.

Fabian visade dom var han brukar vila och sova efter lunchen.
Det syns att han trivs där 😊🥰
 Jag avslutade fredagen med ett härligt bad på kvällen.


 I morse var det dags för ett lopp igen.
Ett välgörenhetslopp där intäkterna gick till barncancerfonden.

Barnen sprang en bana på 250 meter och Selma var snabbare än vinden!

 Fabian och Lovis var snabba dom med och alla fick glass och medaljer.







 Mitt lopp var 5 km och det var mycket uppförsbackar.
Jag hade aldrig kunnat tro att jag skulle ta mig in på under 30 minuter men det gjorde jag!
Överraskade mig själv där och blev så glad.

 På eftermiddagen har vi tagit det lite lugnare.
Eller åtminstone jag och Fanny.
Grabbarna var i Gävle på hockey och vi såg den hemma på TV.

Barnen dom gjorde hinderbana hemma och tränade vidare.
Det var nöjda och trötta barn på kvällen❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar