Summa sidvisningar

söndag 8 september 2019

Bröllop och nya mål planerade

 Sötaste små bästa kompisarna ❤❤
Det blev för trångt åt dom i Fabians säng i fredags och dom gick och lade sig i vår stora säng istället.
 När jag skulle lägga mig så hade dom två på något vis lyckas ta upp hela den 180 cm breda sängen 

Det slutade med att Robert sov på syrummet,  Fabian och Selma i vår säng och jag på Fabians rum😅
Det gick ju bra det med.
 På morgonen kom Lovis in till oss också då Fanny och Jesper skulle bort.

Tjejernas farmor hämtade dom hos oss senare då vi skulle på bröllop och mormor sova här med Fabian.

Det är ett ständigt pusslande med alla barn åt olika håll😃
Det är tur vi kan hjälpa varandra allihopa❤

 Hjälp var väl något jag önskade också inför bröllopet.
Fick snabbt springa ner på stan och köpa mig en varmare klänning än den jag tänkt ha först.

Men svårast är ju det här med sminket. 

Jag har ju alltid min egna stylist Fanny som brukar hjälpa mig när vi ska ut på nåt.
Håret fixade hon dagen innan som tur var.

Efter mycket om och men lyckades jag med lösfransar och allt.
Sist lyckades jag limma ögonlocket så att det fastnade öppet varje gång jag blinkade....

 Men den här gången hamnade dom på rätt plats och höll sig där hela kvällen.
 Jag skulle ta kort på brudparet när dom kom åkande i finbilen.
Men kameran var inställd på Selfie så det blev en bild på mig och Jeanette istället 😁😅🤳

Det var tur Robert för en gångs skull hade sin kamera vinklad åt andra hållet.





 Det var en trevlig kväll och jag var hemma och i säng vid kl 23.
Vaknade innan 8 och fixade kaffe åt mormor som hade mysmorgon med Fabian❤
 Idag har jag anmält mig till nästa års tjejmil och så har vi båda anmält oss till milen på Midnattsloppet.
Det ska bli riktigt kul.

Så nu blir det hårdträning för Robert.
Men han har gott om tid på sig.

Jag har även anmält mig till ett lopp här i stan på 5 km där intäkterna går till barncancerfonden nu i september. 

Imorgon blir det gym när jag lämnat Fabian på skolan.

Hade gärna velat anmäla mig till en löpargrupp, Runacademy i höst.
Men ska till tandläkaren imorgon så då går pengarna som anmälan kostar dit istället.

Knappast lika kul men ett nödvändigt ont...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar