Summa sidvisningar

onsdag 18 september 2019

Det sket sig med rullstolen

 Ibland undrar man ju vad man har för fel i huvudet.
Hur länge som helst har jag varit inställd på att åka till hjälpmedelscentralen i Borlänge imorgon.

Höll på att baka bullar på jobbet för fulla muggar.
Skulle bara till att börja frysa in dom när jag upptäckte att alla fryspåsar var slut...

Fick kasta mig i bilen och åka till affären och köpa påsar.
Skulle bara springa in en snabbis och lämnade mobilen i bilen.

När jag kom ut hade jag ett missat samtal från dolt nummer, inget meddelande lämnat.

Sen ringer Robert, då har dom ringt honom från hjälpmedelscentralen och undrade vart vi var.

Fabian har varit i Kvarnsveden på Dalakampen med skolan hela dagen.
Jag på jobbet och bakat bullar hela förmiddagen.

I min kalender stod att vi skulle dit imorgon kl 13.
Men jag min nöt hade kollat fel.
Vi skulle ha varit där idag!

Sen i Mars har vi väntat på ny rullstol då den han har nu är på tok för liten.
Så där sker det sig med ny rullstol till Fabian.
Som skulle skicka en ny tid och när den blir det vet man aldrig...

Blir så förbaskat trött på mig själv!
 Nåja bullarna blev goda och Fabian kom hem med hela 2 medaljer som han vunnit på Dalakampen.

 Han var så otroligt stolt när han visade dom ❤
Nu leder han medaljligan här hemma med hästlängder😊
 Mamma var här en sväng med Fabian när vi kom hem så att jag och Robert kunde äta mat i lugn och ro på stan.

Såg världens finaste regnbåge när vi gick hem.
Lyllos dom som bor på den balkongen.
Precis där regnbågen går ner.
Dom måste ju ha världens största skatt där😁
 Jag gillar helst att träna på morgonen.
Men så blev det knappast idag.

Tröttare än tröttast lyckades jag slå på mig iväg till gymmet på kvällen.
Var hemma strax före kl 21, typ då jag brukar lägga mig annars.
Men känslan att man tränat var extra skön idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar