Summa sidvisningar

torsdag 19 september 2019

Grattis magen på 1-årsdagen

 Jag kanske ska börja med att varna känsliga för lite otäcka bilder.

Inte dom här på dinosaurien jag hade med mig i bilen i morse utan dom kommer längre ner 😀
 Blev lite full i skratt när jag stod bakom den här bilen vid rödljusen på väg till jobbet.
Så smart att använda sig av registreringsskylten i reklamen 😅👍

 Efter jobbet körde vi ett hemmapass hela familjen.
Fabian låg i riskzonen kan man säga...
 När middagen hade lagt sig gav jag mig ut på 6 km löpning medan Robert och Felix kollade på hockey.

 Idag är det prick ett år sedan jag gjorde min operation.
Ärren syns knappt längre.
 Vilken förändring!
Av både kropp och knopp.
Allt hänger ihop, går man med ständig värk och blir begränsad och låst i sin egen kropp är det inte konstigt att man mår dåligt.
 Idag känner jag mig starkare än nånsin.
Värken i mage och rygg är obefintlig.
Tänk vad magmusklerna håller ihop hela kroppen.
På bilderna ovan skiljer det bara 2 kilo men kroppen ser helt annorlunda ut.
 Hållningen är helt annorlunda idag mot ett år sedan.
Nåt annat som inte heller är så trevligt var läkarintyget vi fick från habiliteringen idag.
Det intyg vi ska skicka till försäkringskassan när vi ska göra assistansansökan.
Läkaren som skrivit det här träffat Fabian 1 (!!) gång i ca 15 minuter i februari i år.

I intyget står bland annat att Fabian rör sig helt obehindrat!?
Är det därför vi behöver rullstol åt honom?
Måste lyfta in han i bilen?
Hjälpa honom upp på toaletten, lyfta upp honom när han ramlar och snubblar hela tiden??

Jag blir så trött!!
Det är bara att lyfta luren och ringa runt imorgon igen...

Gör om gör RÄTT 🤬😡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar