Summa sidvisningar

söndag 1 september 2019

Fjärilar på både ut och insida

 Vi gick ut och åt en sen middag igår kväll.
Vi sov middag sent och det var skönt.

 Tog en GT innan maten för det har man gjort sig förtjänt av när man sprungit tjejmilen 👌🙂



 Kl 22 var vi hemma igen och alla tre somnade bums trots middagsvila.
 Idag efter i princip fått slänga i oss den annars så njutbara hotellfrukosten packade vi ihop och åkte till Fjärilshuset på Haga.

Fabian var inte alls rolig under frukosten.
Ibland är han omöjlig att få att sitta kvar vid bordet och äta.

I morse var en sån gång.
Eller rättare sagt idag var en sån dag.

Vi stannade till och åt lunch på hemvägen och den fick jag bara i mig halva av...


 Fjärilshuset var ju bra mycket mer än bara fjärilar.
Hade gärna kollat på hajarna och lyssnat på han som berättade om dom.

 Men, med en Fabian går allt i hundra knyck och man är lite överallt på en gång.
 Han gillade mest den här hajen med många tänder i munnen.








 Stingrockor i vattnet och fjärilar som flög runt överallt och på golven sprang små vaktlar omkring.


 Giftiga färgglada grodor.




 Ödlor som ömsade skinn och vackra blommor.


 Farliga fula fiskar.


 Och snälla guldiga, stora fiskar

 I bilen hem åt Fabian glass.
 Vi åkte från 30° sol och värme och hamnade i världens oväder och temperaturen sjönk snabbt ner till 17°

 Fortsatte mitt påbörjade piff i sovrummet direkt vi kom hem.
 Har satt hjul på gamla äppellådor och har som sängbord.


 Känns som ett helt nytt rum!

Imorgon är det dags för mig att lägga mig under nålen för första gången i mitt liv.

Jag ska alltså göra en tatuering.
Imorgon ska ni få se vad jag gjort 🙂
Lite pirrigt börjar det bli.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar