Summa sidvisningar

lördag 31 augusti 2019

Vilken folkfest och rolig dag

 Efter hotellfrukost och lite vila så gav vi oss upp mot Gärdet från hotellet.
En promenad på ca 3 km
 Folk vallfärdade dit så det var enkelt att se vilket håll man skulle gå åt🙂
 Det här var min första tjejmil men absolut inte sista. 

 Lite trångt i starten.
Jag startade i 7e led av 12.

En sån folkfest efter hela banan! 
 Jag fick ju såklart min mens dagen innan och läcker som ett såll dag två.
Kunde ha blivit Stockholms blodbad nr 2 bakom mig.
Kunde inte komma mer olägligt...

Ont i magen och ryggen och egentligen inte alls särskilt taggad på att springa.
Köerna till toaletterna var hur långa som helst!


 Glömde stänga av klockan när jag kom i mål men kom på det när jag fick syn på Robert och Fabian en stund efter målgången.

 Så nöjd med min insats idag, trodde nästan inte att jag skulle ta mig runt utan att gå men jag sprang hela tiden.

Blev dock ett stopp för ett toalettbesök efter halva vägen och lite väntan i kö även där.

 Så egentligen var jag nog snabbare än 64 minuter om man drar av för toalettbesöket😁🏃‍♀️💨

 Vi hejade på tjejerna som fortfarande sprang när vi gick hem mot hotellet igen.
Vilken tur med väder och allt.
En helt underbar dag!!

 Firade med en kall öl på rummet sen vilade lite efter de.

Nu ska vi snart gå ut och äta sen middag.

2 kommentarer: