Summa sidvisningar

lördag 31 augusti 2019

Taggad inför tjejmilen

 Det var inte det lättaste att bara släppa allt och åka iväg till Stockholm när man precis börjat på att fixa sovrummet.

Jag var till ikea en snabbis efter att ha kört Fabian till skolan.
Skulle bara ha lite små saker och var klar och gick sakta mot kassorna när det började låta i högtalarsystemet.
-meddelande till personalen, kod 1000

Det upprepades flera gånger.

Jag fortsatte gå mot kassan men så kom ett nytt meddelande.
Alla var tvungna att genast lämna och utrymma butiken.
Lite läskigt faktiskt även om allt gick lugnt till.

Strosade vidare till Clas Ohlson och fick en liten stund senare koma in på ikea igen och betala mina saker och åka hem.
 Jag som älskar grönt har testat nya rosa gardiner i vardagsrummet.
Ett höstligt tecken när man vill börja fixa inne igen 🙂
 Efter att ha hämtat Fabian på skolan åkte vi direkt mot Stockholm.
Fabians snälla gudfar Marko hade hämtat ut mitt startnummer åt mig❤
 Vi träffade han och hans fru och åt middag med dom i närheten av vårt hotell.
Vi bor alldeles bredvid Hötorget.


 Jag min virrpanna åkte ju ifrån laddaren till min klocka igår.
Det viktigaste när man ska springa!
Stannade till på Elgiganten för att köpa en.
Fanns inga original som kostade lite drygt 200:- utan bara andra för runt 500:-.

Lite för dyrt för mig tyckte jag.
Frågade försäljaren om jag kunde ladda via min mobil.
JA, såklart att du kan svarade han!! 😃👍

Så jäkla smart när han visade mig hur man skulle göra.
Nu behöver jag ju aldrig en extra laddare med👌🏃‍♀️

Nu ska vi ner och äta en rejäl frukost sen leta oss mot Gärdet där starten går kl 13 för dom första. Jag startar i 7e led av 12 😁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar