Summa sidvisningar

söndag 11 augusti 2019

Inskolning, träning och avkoppling

 Den här veckan har vi skolat in Fabian på fritids.
Dom två sista dagarna kunde vi lämna honom i 2 timmar och då passade vi på att ge oss själva lite tid på gymmet.

Jag har en skön träningsvärk i hela kroppen👍😊

 I fredags sov Fabian hos Fanny, Jesper och flickorna.
Andra natten på snart 7 år som han sov borta, båda nätterna hos dom.
Det hade gått jättebra❤

Vi piffade till oss lite och gick ut och åt middag.

 Träffade på Roberts syster och man så vi tog sällskap med dom.
Dom hade lovat regn men vi fick en riktigt skön och solig kväll.



 Går man ut i tid är man även hemma i tid och vi var i säng strax efter kl 22.

Sov i samma säng för första gången ensamma på länge.
Vaknade utvilade i lugn och ro.

Hann även med en lunch dagen efter innan jag åkte och hämtade hem honom igen.
Det hade gått jättebra och det var helt underbart med ett dygn ensamma.

 Det är snart 1 år sedan jag gjorde min operation.
Innan var jag väldigt svankryggig och hade som en ränna bak i ryggen.
Idag är ryggen och magen betydligt starkare och jag har en bättre hållning.

Behinnorna har fått vila över en och en halv månad.
Testade att springa lite från gymmet till Fabians fritids och det kändes bra.
Bara 22 dagar kvar till jag ska springa tjejmilen i Stockholm.

Hoppas kunna träna lite löpning innan det är dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar