Summa sidvisningar

måndag 2 september 2019

Äntligen är min födelsedagspresent på plats

 Efter att ha kört Fabian till skolan och nervöspinkat typ 30 gånger gick jag till tatueringsstudion Stolta Tuppen.
 Han satt och ritade på min tatuering när jag kom.
Jag hade bestämt mig för en ganska så stor kurbits på min högra överarm.
Så ville jag ha med en 5a som symboliserar alla mina 5 barn.
 Hade förväntat mig att det skulle göra jätteont.
Men hade jag legat bekvämt hade jag lätt kunnat somna så ont gjorde det inte.

Blödde ganska mycket i början men det stannade av lite efter ett tag.

Svälld och röd direkt efter men så sjukt nöjd med min första tatuering❣


 Ser ni den romerska 5an?
V
Den symboliserar mina barn.
Jag visst att det skulle bli bra men det blev ändå så mycket bättre när den väl kom på plats.
 Fick mitt presentkort i Maj när jag fyllde år av Robert och mina barn.

Äntligen sitter den på plats och det känns helt rätt❤

Nu kan jag inte låta bli att kolla på den hela tiden😅

Stolt som ett litet barn över min fina present och Micke på Stolta Tuppen är grym!!

2 kommentarer: