Summa sidvisningar

måndag 16 september 2019

Världens lyckligaste kille och ny hårfärg

 I morse var jag till Fanny på hennes skola för att få lite ny färg på håret.

Jag visste faktiskt inte själv vilken färg jag fick när jag satt i sköljen.
Men dom som gick förbi påpekade den häftiga färgen så jag anade att det var nåt som stack ut lite.
Jag hade gett henne fria händer så jag fick skylla mig själv.

Enda kravet var att jag inte ville ha en permanent färg så jag får hålla på med att färga utväxten och krångla.

Måste säga att det blev en häftig färg!
Jag blev som ett färgglatt höstlöv🍁

Imorgon kväll ska hon styla håret och jag ska vara en av hårmodellerna när dom har öppet hus på skolan.

Färgen matchar den stora röda finnen på näsan jag fått perfekt.....

 Idag var den stora dagen för Fabian här!
I flera veckor har han tjatat om farmor och att han ska få tåg av henne.
Från morgon till kväll och hela dagarna på skolan har han tjatat om det😅❤

Idag kom dom med ett stort tågpaket och Fabian tjöt av lycka❣
Tåg, tåg sa han och gjorde tecknet för tåg och sprang fram och tillbaka i hallen 😅😂

 Bilderna kom lite huller om buller idag men så får det vara.
Elin köpte tyg till Lovis förut då hon älskar Babblarna.
Jag fick den stora äran att sy en klänning åt henne och idag blev den klar.
Visst blev den söt?

Nu blir hon nog glad när hon får sin Babblarnaklänning 😊


 Medan farfar och Fabian byggde tåg på rummet byggde jag ihop tågbordet och tågbanan på det.

Jag älskar att se han genuina glädje och lycka när han får något han gillar och vill ha.
Glädje och lycka direkt från hjärtat💚



 Här hamnade före och efterbilderna på håret också.
Ska bli spännande att se hur det blir när hon fixat mitt hår imorgon.
Hoppas hon kan sminka över den röda finnen på näsan också 😁
 Nu kollar vi på Idol och självklart har vi röstat på Hampus från Falun!!
Håller mina tummar hårt för honom✊✊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar