Summa sidvisningar

söndag 15 september 2019

En aktiv helg med Pride och medaljer

 Igår var det dags för ett lopp och medalj för Fabian igen.

 Det var Ica Maxi som anordnat ett lopp för barnen på Lugnet.
Vi var nästan först på plats så vi kunde i lugn utan trängsel hämta ut nummerlappar och väska åt Fabian och Alice som skulle springa.
 Det fanns massor med hoppborgar och Fabian testa de alla.

 Det var över 300 barn som sprang och vi fick stå i kö och vänta på starten som gick i flera omgångar.


 Så gick äntligen starten!
Fabian han drog åt fel håll direkt 😅


 Men till slut var vi på rätt spår och dom fick upp farten 🏃‍♀️🙂
 Men det är inte lätt att hålla balansen och skorna på fötterna.
Fabian ramlade precis när jag skulle ta kort på honom, men det gick bra.
Vi satte på skön och sprang vidare.

 Vi kom sist och blev omsprungen av dom som startade efter oss.

Men vad gör det.
Alla fick medalj och fika efter loppet och Fabian och Alice tyckte att det var jättekul.
 Hela grejen fick tummen upp av Fabian.
Otroligt bra anordnat av Ica Maxi som bjöd på allt!


 Efter att ha varit hem och fått i oss lite lunch gick vi ner på stan för att kolla Pride paraden ❤🧡💛💙💚💜




 Så mycket kärlek och glädje!
 Måste ha varit längsta pridetåget i Falun nånsin, 1,5 kilometer långt var det.

 På kvällen var det hockey på TV som gällde.
Fanny och Selma sov över hos oss.
 En superhjälte och en dinosaurie höll låda i morse 😅

 På förmiddagen packade vi matsäck och åkte till Stångtjärn och grillade korv.












 En härlig höstdag fick vi och barnen hade så kul.

 Det var hajar i skogen så vi fick ta skydd på stenarna.
Det var ren tur att vi klarade oss 😅







 Framåt eftermiddagen packade vi ihop oss och jag klädde om och sprang hem.
Fick ta lite omvägar fram och tillbaka för att få ihop en mil som jag tänkt springa.

Blev precis en mil när jag sprang upp för trappan utanför porten hemma.
 Robert kollade igenom sina gamla bilder på sin mobil och hittade den här från 2016 på mig.
 Jag fullkomligt avskydde att se bilder på mig själv.
Det var som inte jag på bilderna jag såg.
Känner knappt igen mig idag heller.

Men jag inser vilket jobb jag gjort dom senaste åren.

Idag med en hel kropp och ett sug efter att få träna och röra mig så är jag både lättare, piggare, starkare och gladare 🧡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar