Summa sidvisningar

fredag 6 september 2019

Våran duktiga skolpojke

 I veckan hade vi friskvård med jobbet.
Tycker att det så kul när vi träffas sådär avslappnat efter jobbet.
Det är ett härligt gäng och det blir alltid en massa skratt och tok.

Vi tog en promenad runt Stångtjärn och sen fikade vi efter det.
Regnet började lagom till vi fikat klart så vi hade lite tur där.
 Jag hade bestämt mig innan för att springa hem så Robert och Fabian körde upp mig.
Gick riktigt bra att springa hem och det kändes lite som att jag flög fram på lätta ben.
En härlig känsla när benen varit tunga i stort sett hela sommaren.
 Idag har jag varit ganska effektiv.
Efter att ha kört Fabian till skolan åkte jag hem och städade hela lägenheten. 
Innan det klippte jag håret på Robert. 

Gick sen till gymmet och körde en timme där.
 Fabian är inne i ett riktigt tågflow.
Det är bara tåg som gäller från morgon till kväll.

Det första han tar fram när han vaknar, sitter och leker med när jag hämtar på fritids och det sista han leker med innan läggdags.

 Han är så himla duktig med skolan så idag överraskade vi honom med två paket på hans säng när han kom hem från skolan.



Han blev så glad när han såg att det var tågsaker i paketen.
Klart man ska få paket när man är duktig i skolan.

Det fungerar så bra med alla barn och vuxna på och det känns så himla skönt.
Han är i trygga händer och han känner sig trygg där, det märks på honom när man lämnar och hämtar.

Sen kan det såklart vara lite sämre dagar ibland men det beror nog mest på att sömnen kan ha varit dålig eller magen inte skött sig som den ska. 
 Jag har färgat mitt hår idag och åkte ut till Fanny för att få det stylat.
Vi ska på bröllop imorgon och då vill man ju vara fin 🙂
Tyvärr kan hon inte sminka mig imorgon då hon och Jesper också skulle bort imorgon.
 Selma ville följa med oss hem och sova med Fabian.
Vi får väl se hur det blir med den sömnen.
Dom ligger med plattan och fnissar och skrattar där inne på rummet i hans säng bredvid varandra.
Jag frågade om hon och jag skulle sova i syrummet, men nej.
Hon skulle sova med Fabian 😊❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar