Summa sidvisningar

söndag 22 september 2019

Stora roligheter planeras

 Körde på lite Pippi Långstrump style idag med hängselklänning,  bara flätorna som fattades 👩‍🦰😊
 Mormor var och lånade Fabian en sväng och dom tog tåget till Borlänge tur och retur.
Vi passade på att ta en fika på stan på tu man hand.
Jag tog en iste och en varm focaccia och Robert testade en varm choklad.
 På eftermiddagen när en mycket nöjd Fabian kom hem igen åkte vi till farmor och farfar och hälsade på en sväng.

Vi hade planerat träffas hos Fanny och Jesper på kvällen för att äta tacos tillsammans allihopa och planera en resa ihop.
Jag fyller ju 50 år nästa år och min högsta önskan vore att kunna åka utomlands tillsammans med alla mina barn, barnbarn och mamma.

Nu har vi i alla fall en plan och är en bit på vägen.
Jag är helt övertygad om att det skulle bli mitt livs bästa resa ❣

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar