Summa sidvisningar

onsdag 2 oktober 2019

Förbaskade hundägare och så trött på mig själv

 Alltså det är skrämmande så glömsk jag blivit.
För någon vecka sedan skulle jag skriva upp två av mina vänner på jobbet Som ville ha lunch.
Kom inte på vad någon av dom hette, låste sig helt.
Efter en lång stund kom jag på det till slut.
Men då kändes det faktiskt lite otäckt.

Igår skulle jag ha varit och hämta två jackor till Fabian efter jobbet.
Totalt borta, när tjejen som jag skulle få dom av skrev var jag och skulle hämta Fabian på skolan.
Hade helt glömt bort det.
Blir så pinsamt och jag blir så arg på mig själv.

Idag skulle jag ha varit med några av pensionärerna på jobbet på gymnastik dom går på en dag i veckan.
Helt borta i morse.
Jag åkte och började handla till jobbet för att förbereda räkfrossan jag ska ha imorgon.

Fanny ringde och påminde mig och då fick jag skynda ringa en av damerna och säga att jag glömt så att dom inte stod och väntade på mig.
Suck...

Idag skulle mormor hämta Fabian på skolan.
För säkerhets skull satte jag en lapp i bilen så att jag inte skulle åka till skolan och hämta honom på ren rutin, eller av glömska...

Glömmer och blandar ihop saker hela tiden.

Men igår kom jag i alla fall ihåg att gå på mitt första träningspass med Runacademy.
Jäklars va roligt det var!
Så jobbigt och så himla kul!
Ser fram emot nästa tisdag redan.
 När vi precis kommit hem från jobben så ringde Selma och bjöd oss på tårta.
Hon och Lovis hade gjort varsin tårta så vi åkte dit och fika lite onsdagstårta med dom.
Morbröderna och Alice fick också vara med och fika 🥰


När mormor och Fabian kom hem från skolan idag skulle jag hjälpa Fabian av med skorna.
Han hade gått första halvan av vägen innan benen blev trötta så han fick åka rullstolen resten av vägen.

Tog av ena skon och skulle ta den andra när jag blev alldeles kladdig om hela handen.

Hela skon var full i hundskit!!!

Så förbaskat, jäkla äckligt!!
Att det ska vara så svårt att plocka upp akuten efter sig!?
Fick lova att slänga skorna för den var så himla full i bajs!
Så om någon hundägare känner sig träffad som brukar rasta hunden i Kålgårn så är den välkommen att höra av sig och köpa nya springskor åt Fabian.

Högerhanden som blev full i bajs har jag nästan lust att hugga av mig, så äcklad blev jag av allt bajs!

Har tvättat och spritat  så jag snart är skinnflådd i handen.

BLÄÄÄÄ FY OCH USCH SLARVIGA DUMMA HUNDÄGARE SOM INTE TAR UPP BAJSET EFTER SIN HUND!!
🐕💩🤬😠😡👊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar