Summa sidvisningar

tisdag 8 oktober 2019

Tålamodsprövning, bullbak och löparskola


 Tänk att nån såhär söt och gullig liten kille i pyjamas bara helt plötsligt kan förvandlas till....
 ....till en benlös massa som bara ligger på golvet och vägrar stå på benen.
Ibland får jag bokstavligen släpa in han i hissen med tre väskor i andra handen.

Det är ju tur att vi har hiss ner till garaget, men att börja dagarna på detta vis är inte kul, däremot väldigt tålamodskrävande.
Men på morgonen när det ofta kan bli lite stressigt ändå är det inte riktigt rätt tid att börja testa mitt tålamod.❤

 Lugnade ner mig med ett rejält bullbak på jobbet.
Kan dock inte begripa hur man lyckas mjöla ner sig från topp till tå.
 När man bakat bullar så måste man ju såklart smaka dom också.
Dom fick bra betyg vid fikat och många tog fler än en bulle 👌😊

 På kvällen har jag kört ett pass med backintervaller i ett härligt gäng med Runacademy.
Sjukt jobbigt med så otroligt roligt.

När jag kom hem stretchade jag och Robert hade fixat varma mackor så det bara var att slå sig ner till bords.

Bra avslut på en dag som började mindre bra ❤😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar