Summa sidvisningar

söndag 20 oktober 2019

Bråkiga dagar

 Instagramvänligt heminredningskonto,  ja nåt sånt kommer jag då aldrig att ha.
Däremot ett barnvänligt med inbyggda hinderbanor över hela lägenheten.
Lite som att bo i en labyrint, har man tur hittar man ut ibland.

Fabian och Selma röjde gärnet i lördags morse.
Så länge dom leker och har kul gör det inget alls.

Blev dock avbrott i leken då mormor kom och dom tog tåget till Borlänge.
Jag och Fanny tog bilen dit så dom kunde åka med oss hem.

Fabian ville äta på Ikea så det gjorde vi.
Sen skulle vi gå över till kupolen en sväng.
Hade ingen rullstol med oss dumt nog.
Fabian var inte på sitt bästa humör och tappade benen hela tiden.
Han blir helt avslappnad i hela kroppen så att det går inte ens att bära honom.

Slutade med att jag fick gå över till ikea i spöregn och hämta bilen.
Dom stod ute och väntade på mig när jag kom med den.
Alla utom Fabian som låg i en hög på backen, under tak dock.
 Den här helgen har han inte varit rolig.
När han somnade på kvällen njöt jag lite extra av lugnet som fann sig.
Dessutom började mitt favoritprogram på TV.
Så Mycket Bättre.

Rensade tårkanalerna rejält under programmets gång.
Det programmet berör som inget annat.
Jo Sofias Änglar, men det är av andra anledningar för att det ofta är så sorligt❤

 I morse höll den här killen på att driva mig till vansinne igen.
I tre timmar tjatade han om glass direkt från det han vaknade.

Springer och öppnar frysen och kylskåpet hela tiden!
Jag gav mig inte och blev utan glass och vi blev sams till slut.

 Då blev det lite kramkalas 💕
 Jag drog till gymmet för att koppla av och varva ner.



 Koppla av var kanske fel ord för jag var helt slut när jag en timme senare gick därifrån.

Jag missade tisdagens pass med Runacademy så jag körde det själv på löpbandet idag.
Man vill ju inte ligga steget efter dom andra på tisdag när det är dags för ett nytt pass.
 Gick hem med ett lugn i kroppen och Fabian fick även sin glass när jag kom hem 🙂

 Satte mig och sydde lite på eftermiddagen.
Har blivit några babynest sydda nu.
 Robert stod för söndagsmiddagen.
Han hade gjort så otroligt goda plankstekar åt oss.
Snacka om lyxmiddag.

Efter lite bråk på kvällen somnade Fabian till slut bredvid mig i syrummet.
Vet inte vad han har kommit in i för fas.
Men det är inga roliga dagar för varken honom eller oss.

Nåja, vi har alla våra mindre bra perioder och man kan inte vara på topp jämt.
Det är tur han är söt 🥰

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar