Summa sidvisningar

söndag 6 oktober 2019

En enastående rolig helg

 Igår morse kom Fanny och Selma hem och hämtade Fabian.
Jag och Robert hade packat våra väskor för ett dygn i huvudstaden.

 Vi tog tåget till Stockholm och försökte lura Fanny att vi var på Arlanda och skulle ses om en vecka, men hon gick inte på de.

 Vi var lite tidiga ner och fick inte checka in på hotellet men kunde lämna in väskorna i alla fall.
 Tog en lunch på stan innan vi skulle gå och se Sissela Kyle på Scala teatern.

 Jag fick den här resan i present i Maj när jag fyllde år så jag har sett fram emot den länge.
 Vi var i god tid även till Scala teatern så köpte oss varsin öl och satte oss på våra platser på balkongen.
-jasså och här sitter ni, sa en röst bredvid oss.
Bredvid Robert stod plötsligt Sissela och hälsade på oss.
Vi blev så paffa och kom helt av oss.
Lite lätt starstrucked 😁

Där hade vi ju kunnat få en selfie med Sissela i egen hög person 😅



 Hon är verkligen helt fantastisk!
Det var både skratt och allvar i hennes enmansshow.



 Efter föreställningen gick vi tillbaka till hotellet och checkade in oss.
 Fick ett stort fint rum med utsikt.
 Ett fint brev fick vi också.


 Sen var det så kul.
Några vänner från Göteborg hade sett att vi checkat in oss i Stockholm.
Dom var också där.
Det visade sig att vi bodde i hotellen mitt emot varandra.
Fick en mycket rolig kväll tillsammans med dom.


 Lite för rolig kanske...
Blev nog nån drink för mycket för jag klarade inte av att gå upp på morgonen.
Missade det jag sett fram emot mest, hotellfrukosten.
Men men så kan det gå när man släpper loss.
Vi hade himla skoj i alla fall.
 Idag träffade vi Fabians gudmor Elin, hennes man George och deras lilla Sophia.
Åt en lunch på Vapiano innan vi skulle ta tåget hem igen.

 Fabian fick paket av Elin och familjen och han blev så glad när vi hämtade hem honom.
Det hade gått bra att sova hos Fanny och tjejerna.
Han hade även tappat sin andra tand när vi varit borta.


 Åt en räkmacka på tåget, riktigt god var den!
 Kolla kärleken som lyser i Fabians ögon .
Snacka om syskonkärlek❤
Han älskar verkligen sin storebror Felix.
Och Felix älskar lika mycket tillbaka.

Dom hade firat Felix med tårta idag då han fyller 22 år idag.
Nästa helg är det Fabians tur att fylla år🎂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar