Summa sidvisningar

lördag 26 oktober 2019

Träningskompisar, spöken och mässa

 Äntligen har jag fått en träningskompis på gymmet.
Fick med mig Fanny på en provträning.
Vi körde järnet och kunde knappt lyfta armarna när vi var klara.
Det blev en lowfive istället för en highfive efteråt.
 Så himla mycket roligare att träna tillsammans med någon och man tar ut sig mycket mer också.
 Har hunnit med att sy lite den här veckan också.
 Den här söta killen har haft en rätt bra vecka.
Inga större duster och på ganska bra humör❤
 Jag körde ett tufft pass med Runacademy i veckan.
Var helt slut efteråt, en skön känsla när man kommer hem och landar i soffan.

 Har stått på 60-plus mässa på Lugnet med mina arbetskamrater.
Riktigt roligt att stå där och göra reklam för våra Träffpunkter, Kommunfixaren och Anhörigavlösarna.
 Måste åka och hälsa på i älgparken med Fabian som dom stod och gjorde reklam för på mässan.

 Körde ett skelett till skolan häromdagen och möttes av det här när jag skulle hämta honom.
Dom hade gått all in och var utklädda både barnen och lärarna och hade Halloweenfest med dans och godsaker.

 Fick sällskap av både Fanny och Robert till gymmet en kväll i veckan.
Vi ska försöka komma iväg tillsammans nån gång i veckan och pusha varandra.

När man ska ta en selfie och har progressiva brillor då ser man ut såhär om man ska se nåt 😏
 I morse hade vi mysfrukost tillsammans.


 Jag skulle ha 2 ägg men någon norpade ett av mig så jag fick bara ett 🥰
 Får koka några extra nästa gång 😊
 Sen har jag skruvat lite möbel efter ett besök på Ikea med Fanny.
Vår hallbänk började ge upp så det var dags för en ny.

Medan jag skruvade satt Robert på den gamla och tittade på.
Rätt som det var bråkade bänken ihop som ett korthus!!
Bänken blev lika platt som ett ikea paket 😂🤣
Robert var dock snabb att resa sig så han for inte i golvet med bänken😅

Den nya bänken är lite stabilare än den andra, hoppas jag 😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar