Summa sidvisningar

onsdag 19 december 2018

Tisdagsträning för Fabian och glöggmys på jobbet

 I tisdags var det dags för rörelsegrupp för Fabian igen.
Han utvecklas och lär sig nytt varje gång vi är där.
Så otroligt bra träning för motoriken.
 Den här stationen är hans favorit.

 Han ska springa och hämta en ring, sen springa tillbaka och lägga den i en hink.
Han är så snabb och springer fram och tillbaka.
Med nån lite ramling emellanåt då benen går fortare än han mäktar med😄


 När vi skulle gå hem var det en mycket trött kille.
Han nästan sov när jag skulle klä på honom.
Vaknade till när vi kom ut och snön vräkte ner.
 Hittade en rolig tavla på Rusta för endast 50:-
Man kan skriva sina egna saker på den.
Jag som älskar kuddar hittade ett passande citat från Ernst som jag skrev.
Jag gillar även Ernst 😊
 Ska ha en liten julmarknad på jobbet imorgon så jag har bakat lite inför den.
Idag blev det dajmkakor bakade.
 Så hade vi lite glöggmys med mina kompisar på jobbet ikväll.
Inte många dagar kvar till jul nu.
Känner ingen som helst stress, bara ett stort lugn och ser fram emot vår julafton som vi firar den 23:e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar