Summa sidvisningar

fredag 21 december 2018

Fullt hus, fullt ös

 Idag klädde vi julgranen.

 Eller rättare sagt, Fabian klädde granen.


 Efter att ha klätt halva ville han ha tomtekläder på sig.

 Han var mer än nöjd när han var färdig.
Jag hade nog helst sett att fördela sakerna lite mer på granen än att ha allt på en sida på halva granen.....
Men Fabian var nöjd så....😄

 På eftermiddagen fick jag hit alla tjejerna.
Robert var borta på begravning.



 Det är inte en lugn stund med dom här 4 samlade.
 Gjorde köttfärssås och spagetti vi åt till lunch.
 Det är lite som att gå tillbaka 20 år i tiden.
Tänk att jag hade 4 små födda tätt med allt vad det innebär.
 Dom har himla roligt tillsammans, precis som mina egna 4 hade .
 Har hunnit med att göra lite godis trots huset fullt.
Knäck med flingsalt på (ett måste .....
 Brända mandlar.....
 Och nutellafudge....

Nu sitter jag mest och längtar efter att få gå och lägga mig.
Fabian har somnat och dom andra tre små busfröna har åkt hem.
Älskar att ha dom här allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar