Summa sidvisningar

måndag 3 december 2018

En riktig svärmorsdag

 I morse åkte jag och Fabian ut till Grycksbo och busade lite med Fanny och Lovis.
Jag skulle klippa min före detta svärmor och vi orkade inte gå hemma och vänta på att åka dit.
Elin och Alice var också hemma.

Fanny tog barnen medan jag och Elin gick ner till farmor för att snygga till henne lite.

Jag har verkligen haft turen att få två så bra svärmödrar♡

Dom har haft lite otur och behöver pysslas om lite extra❤
Farmor 1 åkte på en rejäl stroke i somras och tar sig ingenstans.
När vi pysslat om farmor nr 1 så åkte jag och Fabian vidare till farmor nr 2.

Farmor 2 halkade och bröt foten för ett par veckor sedan och hennes jacka fick en reva i ryggen då.
Jag lovade att laga den och så fick hon ett presentkort hos Fannys Fransar så hon kan bli lite bortskämd med snygga fransar när hon orkar och kan.

 Ikväll har jag pysslat om mig själv lite med fotvård.
Tog en promenad på kvällen i regnet och det var skönt att komma hem och sätta fötterna i ett varmt bubblande fotbad.

Nu sitter jag med dom i såna där sockor så om en vecka kommer jag tappa all död hud på fötterna.
Ser läskigt ut just då men fötterna blir mjuka som bebisfötter efteråt 
 Gjorde mig ett nyttigt och gott mellanmål/kvällsmål på lätt vaniljkvarg blandat med keso och färska bär.

Har jag tipsat om min sida på Instagram där jag delar med mig av alla mina recept 😀
Har för mig det men tipsar igen, cathrinesgottochblandat heter den.
Där finns både nyttigt och mindre nyttiga godsaker😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar